long time , no see!

träffat Josse idag :) kul! det var inte igår precis xD haha. sprang i affärer och hon slösade pengar xD sen mötte vi upp uffe så åkte vi till tågaborg och yra rundor där haha.. Sen åkte vi hem och jag & uffe fortsatte att gå i affärer :) sen mötte vi upp: riki,möller,jonte & emil. så softa vi lite på viskängen innan jag tog bussen hem. Ikväll skulle vi egentligen dratt till tam tam , men det blev inte så :(  tråkigt! istället sitter jag här oh tråkar sönder och vill att klockan ska gå fortare -.-  ..

Btw så ska jag pröva exprimentera med mitt hår! ;D haha. återstår väl att se hur det ser ut sen :o !! men duktigt trött på det svarta nu redan xD sååå vi får väl se vad det blir för något :) hihi. Imorgon kanske det blir att träffa Bekkis en sväng och snacka lite skit och bara umgås :)  ♥ btw , så fick jag min one-piece igår , men njaaa det är mycket pengar och tror jag behöver dom till mitt hår istället - så skickar nog tillbaka den :P haha.

Nej nu ska jag återgå till min tvätt och vika den! wihoo.

Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0