r.i.p

Idag fick jag avliva min hund.. fyfan - det var sjukt jobbigt :'(  ! kan inte fatta att mitt lilla hjärta är borta. Det är så fruktansvärt tomt utan henne. Det går inte med ord att beskriva vad hon betyder för mig.. Det var hon som låg hos mig den kvällen min bästa vän dog, det var hos henne jag alltid kunde söka tröst. Bättre hund finns verkligen inte! ojj vad detta gör ont. Jag saknar mitt lilla hjärta. Att se henne ta dom sista andetagen var så sjukt jobbigt så ni anar inte. Mitt lilla hjärta du kommer alltid finnas i mitt hjärta.

~15/5-03 - 27/4-11~



Kommentarer
Postat av: ulrika <3

finaste bebis! du vet var jag finns, älskar dig! <3

2011-04-28 @ 13:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0