så jävla irriterande

beställde ju grejer, har äntligen hämtat ut dom från posten, och såklart gillar jag dom inte! kunde besparat mig det besväret och dom pengarna. ÅH ! yeye, nu ska jag plugga röven av mig och sen hoppa in i duschen. Får se om jag pallar ta mig till Älskling sen ikväll eller om jag sover hemma. youneverknowyouknow :} men först och främst så ska jag feta i mig glass , mums. Från det ena till det andra så är min andra tatuering på G ;) hihi. Berättar inte vad än så länge :) men afff så FIN! ska göra klart min andra också, men det blir ju gjort gratis närsomhelst. Jag ska bara hitta orken att lägga mig under nålen igen.. ajajaj. haha, men oh vad jag längtar tills min andra är klar, mjau vad sexiiiig. ;) Funderar på om jag ska ta med mig bebis till uffe ikväll om jag orkar ta mig dit? :) hahah då blir han INTE glad xD men skit i det :D hihi <3 Jaaa men så gör jag nog! haha.

Ses!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0