Nu får det vara nog!

Då var det söndag, är inte lika sjuk längre. Det blev lite drickande i fredags ändåå, eller ja lite o lite.. KNAS som fan! men men skit i det vem bryr sig om det om 100 år? -.-  lördagen spenderade jag HEMMA i min soffa, uffe kom vid halv 10 tiden och höll mig sällskap. Och idag har vi bara softat också :) uffe åkte hem nu kl 8.. Jag stannade hemma och nu kollar jag BB med syster. Det är inget jag följt , men delar man rum så har man inget val ibland -.-  , ledig hela denna veckan, skönt. Tam tam på onsdag :) höhö, om allt går enligt planerna dvs. haha!

Och duuu, är så långt nere i mina ögon, PTWIII! duktigt less på det nu,

CIAO.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0