what to do, what to do!

blir så trött på mig själv ibland xD , beställt grejer så har det kommit till affären men så behvöer jag ett jävla sms för o hämta ut det, och jag bara tömde min inkorg utan att tänka på att det låg där :@! tröttsamt som fan. Men ska gå dit och kolla ifall det kan fungera ändå (a) hehehe. Annars idag har jag bara varit i skolan och haft prov, blev godkänd wohoo! sen promenerade jag & Bekkis i stan en runda bara och snackade lite skit :) nu är jag hemma och sitter och pluggar röven av mig. fyfan vad jag är duktig! göra klart 2 arbeten till idag hade jag tänkt :) snart ska jag gå ner till farmor och käka :) mums. Och ikväll ska jag & systeryster mysaaaa! med massa gott och greys anatomy och off the map :) hihi. imorgon är det jobb hos farmor igen, sen doktorn med Linda och sedan Väla är det tänkt :) slösa lite pengar ( som jag inte har egentligen ) hahaha. Fyfan vad Etiken är trååååkigt! men men får väl slita mig från detta nu och fortsätta en stund till..


it's not about WHO is real to your face, it's about who STAYS real behind your back

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0