en mindre bra dag..

är så trötttt idag, förstår inte varför. helt off
Varit iväg & jobbat ett tag och nu ligger jag bara hemma, tänkte vila en stund. Men det gick sådär va... Haha
tänkte ta och läsa på lite på mitt muntliga prov jag ska ha imorgon istället (y)
imorgon blir det skola, sen träffa Jossebabe en liten stund bara på eftermiddagen. Åh vill att det ska vara imorgon så att pengarna rullar in på kontot!
blir kanske en runda till centan med pappi, får se.
Måste hitta present till my baby ♥ som blir 23 om 6 dagar samt hitta skor till mig!

snart helg igen, hääärligt. Men usch vad veckorna bara springer förbi ! ;s
Jag vill ha jobb, jag vill FLYTTA! , jag vill ... japp listan kan bli huuur lång som helst.
så tänkte bespara er mitt gnäll nu och göra något vettigt av den här dagen.

puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0