?!

vilka jävla problem det ska vara..
har ruskigt svårt att bestämma vad jag ska ha för hårfärg :p haha
ni får hemskt gärna komma med era åsikter..

trivs inte i det jag har nu, men det bästa är att min utväxt syns inte så behöver inte färga håret stup i kvarten vilket är bra för mitt hår att det får vila!
men jag trivs bäst i mörkt hår, men får färga det hur ofta som helst då ( vilket både är jobbigt & sliter på håret ) .. Åhh hjälp ?!

Sen är jag ganska sugen på att slänga i en hårförlängning dessutom igen, antingen med keratifästen ( 3e gången gillt ) eller något annat bra/bättre sätt? som är mest skonsamt iaf..TIPS?! -  men innan dess vill jag vara säker på min hårfärg.. BLÄÄ!

Mig i ljust hår


Me in brunt hår!


& Svart hår





Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker du ska ha de mörkt kopparfärgat, alltså typ svart men ändå skimrar lite i rött :) fint! Kram

2011-08-23 @ 19:29:08
URL: http://sarahnielsen.blogg.se/
Postat av: Anonym

SVAAART!! :D

2011-08-24 @ 21:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0