Fredag & allt vad det innebär :)

Hejhopp!

natten till igår var INTE rolig - fick en inte sovit en blund alls !! och varför det? jo för att min "ÄLSKADE" pojkvän snarkade som aldrig förr !! aldrig nånsin har han hållt på så.. omg säger jag bara! gick ut o la mig på soffan, men nej då har dom 2 kattungarna vaknat till liv och för ett sånt jävla oväsen! ojojoj vad mit humör inte var och leka med när uffe vaknade :p hahahahah... aw snuttte! kl 8 ringde min klocka ( då hade jag somnat 7 ) vaknar av att uffe kommer ut och väcker mig och säger jag ska till skolan! grrrr......
haha, tog mig igenom skoldagen med nöd och näppe iaf, sen raka vägen hem och SOV! haha så jag var på bättre humör när uffe hämtade mig igen när han slutat jobb. Så åkte vi hem till honom och bara va :)

Har nyss kommit hem, ska städa åt pappa nu så han bjuder på alkohol till ikväll ( eftersom jag är fattig som en kyrkråtta ) ... blöööööh! får in mina pengar snart åtminstone, men det känns som en evighet !!

ikväll blir dte antagligen lite party, snackade nyss med lillebror och han sa vi skulle kanske sitta hos möller eller hos lillebror -vi får helt enkelt se :) jag är iaf på partyhumör till tusen!

Nej nu ska jag återgå till min städning så den är överstökad..

Ha en trevlig helg allihopa!

P.s
måste bara säga att jag har världens underbaraste pojkvän! - trots alla motgångar vi har haft under åren så är kärleken starkare än Nånsin, han får fortfarande min mage att pirra, känner mig som nykär igen! trodde aldrig man kunde älska en person så mycket som jag älskar honom. Visst kan det gå upp och ner ibland men vi håller fortfarande ihop - vi har det bättre än nånsin, oavsett om vi bråkar så är det inga allvarliga bråk som förr att vi gjorde slut titt som tätt och bla bla bla you now the story!
Massa kärlek till dig Ulf Bergdahl ♥



Hahah något bitter på denna bilden - men jag tycker han är så otroligt fin ändån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0