Loca People

Hejhopp :)
Fredag idag! väntar på att uffe ska sluta jobba så ska jag hem till honom - sen ska vi till lillebror ikväll tror jag. Ska snart åka med pappa & lämna linda på jobbb ska passa på att käka i min favvis kiosk i landskrona :) moahaha.. Denna veckan har jag inte gjort mycket vill jag lova - mått piss! & till råga på allt så har jag åkt på en DUNDERförkylning fyfan.. + igår var jag hos doktorn för att ta prover osv, så stack hon mig FEL wtf.. hela min arm svullna upp som fan, har fortf lite ont kan ej sträcka på den helt, men svullnaden har lagt sig åtminstone :) Har blivit stranden 3 dagar åtminstone denna veckan - men FYFAN vad kallt de var i vattnet jämfört med bulgarien, jag brukade aldrig klaga på vattnet här annars! men brrrr inte alls vad jag vant mig vid ;)
Ska fixa mig nu,

btw bilderna från bulgaria finns på Fb - pallar ej lägga upp dom här.

Trevlig Helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0