mörkhårig..

vill jag vara igen! blir så trött på mig själv..
MEEEN - jag får vänta tills hösten åtminstone ( låta håret vila lite ) sen får jag se vad det blir för färg - maybe jätteröd? eller något annat kul :)

kul att hela min arm är totalt blå? (y)
kul att jag har mensvärk till tusen - men måste städa?
kul att jag är megagnällig idag?
Nej usch..

Helgen har varit helt okej, i fredags drack vi lite hos först lillebror - sen max - sen lillebror igen - sen decka älskling så promenerade jag hem till honom ;p hehhhe
Lördagen så var jag först på kalas hos Moa, sen åkte jag till lillebror där baby,lillebror,robin,rebecca,anna & sandra, max & amir också var :) Helt okej kväll faktiskt.
söndag - var vi döda bara :) film&mys blev det.

Nej nu får jag väl ta tag i städningen så den är överstökad - sen glo film med syster. Trots att jag såg filmen igår med uffe, men fyy så bra :) jag är ju lite hästnörd - så den filmen passade mig ypperligt ;D haha.. "secretariat" en sann historia :)

puss på er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0