Maybe this world is another planet's hell.

igårkväll drog jag hem till uffe efter jag jobbat klart, sen tog vi en runda på inlines ;) haha, kul! sen gick vi bara upp om och jag fixade mig lite, sen vart det på med inlinesen igen så åkte vi till Lillebror & Robin, sen drog vi till viskängen och mötte upp jurre,riki,sandra och en annan tjej. Satt där och bara mös sen åkte vi hemåt igen :) helt slut när jag kom hem :p kollade lite film sen sov vi.

Idag åkte jag ner i stan så fort ja vaknat och mötte upp Josse! :) ♥
Så strosa vi lite i stan och bara mös, hon shoppade lite kläder och annat trams, sen gick vi och käkade. Sen skulle hon jobba så åkte jag hem till uffe igen, mös lite med honom innan jag skulle dra och sola o han skulle till Robin.
Tro fan när jag gått i ÖSREGNET till solningen så FUNKAR inte solariumen !!
lagom surt! traskade hela vägen till ramlösa igen och väntade på tåget, som tur var träffade jag Linda W där som höll mig sällskap :)
Nu är jag hemmis, nu blir det plugggg.. prov imorgon på psy
koser
, yey.

Natti..

Jag & Farmor ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0