you promised me heaven and put me through hell

wihii, ny mobil (y) tackar vi Kim för!

mått sisådär idag - vaknat till och från hela natten och sen när jag vakna i morse mådde jag illa till tusen och dte har hållt i sig sen heeela dagen.. :/ tråkigt
var en sväng på sjukan med syster innan idag - hon ska "bränna" inne i näsan.. haha stackare
sen efter det åkte vi till farmor & åt middag :) gottit..
nyss glott GREASE haha (y) håller på med sista tvätten nu sen är jag klar för idag! skola imorgon :) om 2 veckor blir det praktik på ängelholms sjukhus - sluten avdelning - psykiatrivård.. spännande ;)

Innan du dömer mig: Ta på dig mina skor. Gå samma gator som jag gått. Bearbeta förlusten av människor jag förlorat. Orka med alla känslor, och alla händelser som jag erfarit. Snubbla på all sten som jag snubblat på. Res dig alltid upp igen och gå precis samma liv som jag gjorde. Efter allt detta kan du döma mig eller mitt liv !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0