20 December

drygt det är att gå & vänta på att man ska börja jobba, det är det värsta med att börja på eftermiddagen och jobba till kvällen, man går bara hemma och drygar tills det är dags. För det blir för stressigt att hinna göra något vettigt på förmiddagen efter man vaknat -.- hade man haft körkort hade det kanske varit lite enklare!
jaja det kommer ngn gång i framtiden, känner annars inget behov av det just nu faktiskt.
idag blir det jobb 14.30-21.00, sen raka vägen hem och sova typ. nä men, så gott som haha.
Har fått ett ganska fullspäckat schema nu denna månaden med arbetstider, vilket är asgött sen när jag januari-lönen kommer! :)
Jobbar ju dock hela julen & nyår. men faktiskt gör det mig ingenting för det är överskattat med nyår osv, bara julen som är lite tråkig, älskar julen!

nu ska jag ut med mina hundar en runda, sen börja göra mig iordning för jobb.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0