21 December

Oh, vad trött jag är.
Nyss sovit 30 min på soffan ( får man lov om man varit uppe sen halv 6 hihi ) , skönt var det. Men nu fryser jag som tusan! brr..
ska på med träningskläderna & dra mig till bussen,
blir ett träningspass med ulrika idag. yeah! efter det går jag nog hem till uffe en runda, sen hem. För imorgon börjar jag 06.45, wihoo..
Btw fått min delegering idag iallafall, awesome! underlättar en hel del iomed att jag arbetar så mycket som jag gör ändå :)

Vill ha fredag, då är jag leeedig. får ja hoppas iaf. haha :) behöver sova lite. haha,
Är klar med alla julklappar nu, men funderar på om det blir ngn extra till mamma & pappa :) får se får se.
Nej nu får jag klä mig & packa lite.

Puss på er!

My man, i love u.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0