22 December

gääässp!
usch härligt trött jag är nu, känns som om jag hunnit med massor idag. Har jobbat först från 06.45-14.00. Sen hem & vila litegrann hihi, när pappa kom hem körde vi en runda till landskrona och handlade mat & några julklappar till. Sen till mammsen, och hämtade min lönelapp, ohyes! sen hann jag bara precis hem om innan uffe kom & lämnade sina hemnycklar till mig så jag kunde åka hem där medans han var iväg och jobbade. Så tog bussen hit och passade på att dra till gymmet, riktigt skönt när det var så sent, knappt något folk! Sprang & powerwalkade tills jag höllt på att dö typ, haha. Men känns riktigt härligt nu efteråt.
Är hemma hos uffe nu ♥, har nyss legat i ett varmt och skönt bad.. satt inte helt fel vill jag lova! hihi, myspys.
Nu börjar det bli lite drygt, nu får han ta och komma hem innan jag somnar,.
ligger och läser Ozzy Osbourne's bok, men ögonen börjar gå i kors.
imorgon är jag ledig, sköönt. har några ärenden i stan att fixa. Ska försöka dra med mig uffe som också är ledig ;)
Sen på kvällen blir det bio med Mamma,Niclas & Sandra!
ska se den "the girl with the dragontatto"  sägs vara den engelska versionen av "män som hatar kvinnor" eller ngt jag vet inte.
Nej nu får det vara nog tradat på mig :)
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0