:)

Då var jobb avklarat, när man kom hem väntade det lite smörgåstårta. Kan väl inte bli bättre :)
Har nyss pratat med Mia i en hel timme i telefon, förstår inte hur hon lyckas få mig snacka så länge? haha
Roliga i det hela är att jag fått stå i min jävla garderob för att inte väcka ngn.. tummenupp! -.-

nu är jag trött, blir lite big bang theory innan jag somnar, ÄLSKAR den serien hahaha.. love sheldon ;)
imorgon blir det stan på lite ärenden, ska hinna träna & sola också täntke jag.
Sen på kvällen blir det dejt med mamma som ska klippa och färga mitt hår :) ♥ she's the worlds greatest!


Godnatt & sovgott sötisar :)

Hahahah jag & Mia för 100 år sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0