Twinkle twinkle little slut, name a guy you have'nt fucked !

You have won
You can go ahead and tell them


Tell them all I know now
Shout it from the roof tops
Write it on the sky line
All we had is gone now

Tell them I was happy
And my heart is broken

All my scars are open


Jag hade en super trevlig kväll igår med Oscar & Mia.
Idag var det inte meningen att det skulle bli att dricka, men jag fick veta ngt jag inte borde veta. Är det ngt jag kan så är det att dränka mina problem?? hahaha.. Nä men , hade en super trevligkväll idag med ;) 
cookie körde mig nyss hem, för jag måååååste verkligen försöka somna! ska upp om 5 timmar & jobba hela dagen.

Jag älskar dig Linda, du är världens bästa syster. Men också det enda äkta jag har i mitt liv. Finner inga ord för vad du betyder för mig, utan dig är jag ingenting. Du får mig alltid på fötter igen.
Dina kloka råd borde jag lyssna på oftare.. du är allt för mig. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0