16/2 -11

jag vet inte vart denna veckan tagit vägen.. haha dagarna har bara flygit iväg och jag är helt fel i dagarna. knas!
åkte hem från älskling innan idag, så har vi varit en runda hos farmor & farfar och fixat lite, sen nu håller pappa på med mat, så ska vi mysa framför tvn :) ♥
imorgon blir det möta bekkah i stan, upp till skolan , snacka med läraren , sen sätta oss tillsammans o plugga röven av oss! -.-  fuck vad skolan gått åt helvete. skärpning nu..
efter det blir det antagligen väla eller centersyd med Linda och kanske uffe.
Nu ska jag hoppa in i en varm dusch, för jag fryser som in i helvete.. :(
Sen bädda rent i sängen , sen krypa ner till en bra film. så mysigt så! hihi :*

från och med imorgon, är jag ensam i två veckor, eller ja iaf två dagar sen kommer min syster och bor hos mig resten av veckorna ♥  hihi.

ciao.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0