Fredag!

Hallåja :) , då va man sjuk igen.. jävla skit är det. Så idag blir det bara lugnt :) denna veckan e det sista praktik-veckan, sen nästa är det back to school! trist ..
i onsdags hade jag & farmor en hel-dag på ikea :) myspys ♥ fick handlat en jäääävla massa till henne & farfar. höhö
och jag fick handlat en stor spegel som jag hängt upp hemma hos älskling! haha, va tvungen för riktigt bakvänt att göra ve sig där alltid annars utan spegel ;P
nej nu ska jag klä på mig & bege mig till Landskrona och lämna lite saker till min syster. Och handla hem lite gotte till ikväll ;)  blir hemmakväll med pappa ♥ haha han har saknat mig hela veckan då jag bosatt mig hos baby xD
mmmm, allting är så perfekt! ;)



Nej nu ska jag åka , ha en bra helg allihopa.
Pusssssss!

farmor <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0