Helg :)

ja då var det helg igen! hinner fan inte med alltså :P haha,
igår träffade jag bekkah en stund, drog upp till skolan och satte oss i studieverkstaden och pluggade ett par timmar. Sen drog vi och käkade , och skvallrade om alla skandaler sen förra helgen xD knaaaaaaaaas som fan! hahaha.
Efter det drog jag hem till baby och VÄCKTE han som fortfaranade SOV, snacka om att sova bort hela dagen haha.. Drog upp honom sen tog vi bussen till vallåkra, och där hämtade pappa oss så drog vi och hämtade Linda sen blev det centersyd. hittade dock ingenting där, mer än en massa godis! haha ovanligt?
efter det åkte jag och uffe till miatorp, sen hem till mig och mös hela kvällen ♥ såg en duktig läskig film,  usch vad jag hoppade hela tiden , men jag äääääääälskar skräckfilmer! haha
imorse åkte vi till stan han skulle på möte, och jag gick och slösa pengar på kullagatan ;) hittade massa fina saker! hihi :*  nu ska vi bege oss ut till thomas och fixa med en bil, sen får jag se vad som sker ikväll ;)
booooorde plugga men vafan! hahah lär väl inte bli så ;) BTW vampirires diarys börjar idag :D :D :D

puss på er!

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0