Ledsen.. så nu kan ni gotta er haters.

Ja det är jag. Jag är så förvirrad så det finns inte. Varför stöter jag bort alla som verkligen visar att dom bryr sig om mig? Jag är så dum , så dum..
Jag känner mig verkligen ensamast (heter de så?) i världen nu.. Men är verkligen inte det. <3 T- tack för att du är precis som du är, du kan få mig att le och räta på ryggen direkt! you rock my world.

Mitt hjärta är så skadat och sårat och fullt med blåmärken,
men jag skulle inte byta ut det mot något hjärta i världen.
För det är mitt.
Och det kan älska precis lika mycket som ett helt hjärta,
det tar bara lite längre tid
. ♥

Nej nog med deppandet, idag har varit en toppen-dag, det var kul o va tillbaka i skolan o träffa Bekkah igen :) fifan vad våra munnar gått i ETT hela dagen hahaha. och imorgon blir det museum, hahahah.. omfg
annars idag blev de inom solariumet en sväng och sen lite här o där ;)

Nu ska jag färga håret , mörkt! :)

åh, sen längtar jag tills helgen.

What's a girl to do when the heart is in 2 different places?

Nej nu ska jag slänga i hårfärgen!

Puss på er :)





Kommentarer
Postat av: sarah charlotte

<3

2011-02-08 @ 21:42:50
Postat av: Om du tänker riktigt så vet du vem jag är (:

<3

2011-02-11 @ 23:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0