Sista dagen i Februari

herregud vart tar månaderna vägen? ;o  kan man ju undra.
Jag suger iallafall på att uppdatera , det är en sak som är säker xD nu har det nyss varit helg igen och den spenderades först på fest i Ramlösa, dock rätt drygt där? Babe kom och rädda mig tsm med Fredrik. Så satt vi där en stund sen drog , jag tess älskling och fredrik till Lila, därefter till Billesholm o parta hela natten ;D awesome!
lördagen kom vi hem rätt sent så softade jag och baby bara ;)  höhö
i söndes gjorde vi heller inte så mycket, softade då med ;D
Idag pallra jag mig iväg till skolan och träffade bekkah och snackade lite skit,
sen mötte jag upp uffe, så drog jag och uffe till Väla, in på elgiganten och fixa en sladd som går från datorn till tvn :) sen sprang vi inne på väla, men dock hittade jag INGENTING :(  .. Sen åt vi på graffiti :) sen pös vi hem. Nu ligger han och typ sover , men jag ska väcka han snart för han ska hjälpa mig koppla sladden osv till tvn , för jag har laddat ner "den otroliga vandringen" ni vet den gamla filmen med dom 3 djuren som ska ta sig hem? hihi :D älskar dom filmerna. Sen imrogon blir det skola igen kl 13.00 - 15.00 , sen ska jag gå en runda i stan tänkte jag , kanske hittar ngt , kanske pysa upp til skopunkten också en runda :) hihi. är det något jag älskar så är det att handla SKOR ;D hela nästa helg är planerad redan ;o hahahah.. fullbokad. Utgång med Bekkah på Fredagen, drar till Malmö med Tess på lördagen. haha (y)  Nej nu ska jag byta om till myskläder och pussa på min älskling så han vaknar och kan hjälpa mig pilla med datorn , jag är inte alls teknisk hahahah..

Åh ja just det btw, började ju min psykolig A kurs idag, och vem fan tror ni inte går i den klassen förutom den lilla idiotjävlen som anmälde mig för ett par månader sen ?! YEY !! :@

Ciaooooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0