awesome!

oplanerade kvällar blir alltid bäst! det blev att Sarah skrev o undra om vi skulle dra ut. så snabbt hem o fixa mig , sen åkte jag till Hbg , mötte upp Sarah & Emma där. :) drog hem till ngn person jag inte vet namnet på tyvärr hahah.. satt där ett atg och hade trevligt. Sen begav jag & sarah  oss mot staden. En riktigt trevlig o lyckad kväll! riktigt mkt folk ute fastän de e helgen innan löning! drog hem vid 4 till elinberg, hade världens softaste svarttaxi xD hahaha..

ikväll skulle jag egentligen jobbat, men ORKADE inte xD siter här och segar. Blir nog en runda till sarah sen bara :) myspys.

Nej nu ska jag gå & äta :)

See Ya!

Kommentarer
Postat av: sarah charlotte

<3

2011-01-23 @ 18:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0