haters only hate the people they cant have or the people they cant be.

hahahahah , jag skrattar åt er. Ni är det mest patetiska jag stött på i mitt liv.
Palla lägga ner energi på mig? Love me or hate me , it's still an obsession!

Jag älskar att vara mig själv, istället för att hålla på och leka någon annan :) eller hålla på o vara en fjäskapa. Jag säger vad jag tycker & tänker. Bryr mig inte ett skit om ngn annan än dom som står mig närma. Har ni problem med mig Jag älskar men verkligne inte Många. Jag säger inte det till vem som helst, vissa har väldigt enkelt att slänga ut såna ord till vad som. är vi på lekskolan eller? mohahah

ojojoj vilket humör jag är på idag! hahaha.. Men FUCK ER ALLA!  :D

nej nu ska jag gå & leta upp min mobil jag slängt ngnstans hahahah..

Bye Haters!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0