Nytt År , Nya tag!

då var det nytt år :) det gångna året har inte varit bra, men jag har lärt mig mycket av det! ;)
vi får väl se vad 2011 har att komma med :)
ohh kan inte fatta att min lilla söta ponny skulle fyllt 10 år snart.. bah vad jag saknar min lille buse! kmr ihåg när han va 5 månader & angelie kom hem med han på gården o sa att det var MIN MIN MIN bara MIN. ♥  mitt livs största misstag va att göra mig av med honom när han va 4 år..  :(
& nu har jag försökt få tag i hans ägare, men ingen vet vart han är. jävlaskit.
idag blev de ingen skola för min del. har absolut inte gjort något vettigt idag, fastnade totalt i min bok o nu är den slut. hatar när man läst ut en bok -.-  haha.. fifan vad bra den var, älskar verklighets-böcker. 
Nu ska jag hoppa in i duschen & städa lite, sen sova tidigt så jag kommer upp till skolan imorgonbitti :) ( lättare att komma upp när inte en viss person ligger o kan sova vidare -.- )

ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0