praktik

jaha då ska man ut på praktik i 4 veckor, eller 5 kanske? ah , har ingen aning wtf ?! men iallafall.. haha, ska vara på Borgvalla här i vallåkra :) närma o bra höhö..
skulle egentligen börjat igår, men det blev lite knas, så ringde idag o börjar imorgon :)
blir långa dagar dessa tre dagar. Men nästa vecka blir softare som tur är.
Helgen har varit kanon.

i lördags va vi som sagt i en lägenhet jag & tess, hahahah så kul man kan ha - totalt efterblivna.  framemot kvällen kommer denna konversationen  :

Tess : vi har inte sagt så mycket till varandra ikväll, bara typ.....
Cindy: .... avslutat varandras meningar!

HAHHAHAHHAHA dooooog. aja, ni kanske inte fatttar , men de va askul. flummiga som faen, totalt övertrötta o skratta åt allt..

aja, varit en toppen helg.

idag händer inte så mycket. Min mobil är fucking död o jag får panik.. hahaha,, min laddare är hos Niklas, BRA DÄR cindy! :(  suuuuuuug.

nä nu skiter jag i detta o slänger mig i soffan o väntar på att min syster kommer hem o lagar tacos till mig! mohahah.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0