växjö!

i onsdags fick jag & Tess ett ryck och drog upp till växjö xD haha, stressa som fan. sen leta skjuts till klippan, hem til Tessie, drack lite osv, sen tog vi tåget till hässleholm o sen byte där till tåget mot växjö xD haha, fixa oss det sista på tåget , o förfesta lite. Sen mötte Bastrup oss på stationen i växjö, sen var det partyyy all night long! ;D nice som fan! haha framemot morgonen deckade jag & hjärtat i sängen och vaknade halv 4 o vårat tåg gick hem kvart över 4 , stress igen! hahaha.. sov hela tågresan hem. När jag väl kom till helsingborg, åkte jag hem till baby o köpte med pizza, efter pizzan deckade jag dirr i hans knä xD hahaha.. roligt sällskap jag var då ?! men ajaj det var en härlig kväll, love spontana grejer! assköna människor, tack alla för en härlig kväll! dock blev det sämre med bilder haha ;P;P;P

idag är det fredag, hmm... no lust för någonting ikväll faktiskt.
nej nu ska jag iaf slänga mig i duschen, o slänga i mig ngt att äta :)
festa för mig med idag fuckers! 

BYE! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0