jag har så trååååååååkigt =(

vilken pissedag, det enda vettiga jag har gjort idag är att jobba några timmar.. dör av tristess assååå! är ruskigt sugen på en utgång av någon konstig anledning..det är ju så trist ute här i hbg liksom? haha.. Men jag funderar iaf på att dra ut en runda nu någon av dagarna, kanske ge Tess en pling och se om hon är sugen :) miss her. long time no see. Nu ska jag kränga ostbågar till en film, sen sova. imorgon blir det jobb, sen stan med Linda :)!

btw: blogg.se , suger k*k.. tips på andra bra blogg sidor? :)

Ciao.

Old pic!

As we go on
We remember
All the times we
Had together
And as our lives change
From whatever
We will still be ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0