söndag!

& allt vad det innebär.. haha!

I fredags vart det partyyy.. blev rätt hårt xD att spela "3man" får det att snurra till ordentligt i mitt huvud ;) hahah, vi var hemma hos möller först , then afterparty hos Max och Amir ;)
nu är det helt plötsligt söndag igen, min mobil is broken.. yey! :@ ska fixa hem några filmer & bara lata mig hela dagen i think.. köpa massa godis och bara må för mig själv idag! loveit.

Det är bara 6 dagar kvar tills vi reser :) wihooo!

Don't tell me to behave
Cause I'll never play that game
Don't tell me what to do
Cause I'll never be uptight like you
Don't look at me that way
Cause I ain't never gonna change
And if you're talking about my life
You're only wasting your own time

If I want to be provocative, well that ain't a sin
Maybe you're not comfortable in your own skin
;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0