4 juni.

gårkvällen blev lyckad! :) Jag & Rebekah grillade med Niklas,Wella & Alex, sen vid 10 åkte vi och hämtade Mathilda sen begav vi oss på fest hos Rasta. idag blev det frulle på råå nakenbad med hela gänget! låg och stekte där några timmar, vilket jag ångrar mig nu med :( Bränt sönder mig! ser ut som en kräfta.. yey.. Nu sitter jag här & väntar på Ulle-Gulle, så ska vi köra och lämna Max hos tina, sen ska hon skjutsa mig till Hbg där jag ska möta upp alla fjörar igen :) dock blir det INGET drickande för mig idag! haha :p kör all in på vatten idag, ahahhaha.. nej nu ska jag gå & göra något vettigt :}

puss på er.

Kommentarer
Postat av: sandra

Låter som en riktigt lyckad dag ;) Fett gott med grillat ;)

2011-06-04 @ 22:46:23
URL: http://sandrewsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0