9 Juni

dåligt med uppdateringar här ja!
iaf.. så har det varit en sjukt underbar långhelg! asnice väder + asnice umgänge! :) torsdagen spenderade jag med Bekkis & Matilda, sen fredagen var vi hos Rasta med massa folk, på morgonen därefter drog vi allihop till stranden och softa sönder! brände oss allihop rätt så rejält! men men :p lördagskvällen spenderade dom flesta på grytan men jag åkte hem vid 6 tiden och duschade o lite så - drog sedan in till stan vid halv 12 tiden och hem till Rasta igen :) Söndagen så blev det stranden igen med hela gänget , på kvällen drog vi hem till Frida W & grillade och festade lite :) & Måndagen drog jag & Baby o Jim till köpenhamn + Chriss :) väldans trevligt! :D mihii.

Imorgon är det Student, har 2 st jag ska gå på :) Kims & Idas ;D sen får jag se vart natten tar mig! wihooo

Nu ska jag hem till mamma & sy min klänning som gått sönder + sy upp min långkjol som är lite för lång för korta mig! xD ska köpa med en pizza och feta mig! annars ikväll ska jag försöka plugga lite, klar med Rehabilitering/habilitering nu och ska börja på Geriatrik -.-

puss på er!

bjuder på lite bilder senare - har inte tid nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0