Don't get mad - Get even!

Go'kväll gott folk! ;)
Den här dagen blev ju inte alls som det var tänkt! hade sett framemot den här dagen och så bara fuckar det sig ? wihoo, men det blev iallafall rätt trevligt ändån, mys & "jag har aldrig spel" & massa skratt och babblande med tjejerna ♥ några cider slank ner också ;) , sen blev jag trött så jag och Bekkis tog bussen till ramlösa och hämtade min lilla vovve -  sen åkte jag hem. Nu sitter jag i min säng och ska snart krypa ner med Max. Taggar inför imorgon istället ;) moahhaah INTE LUGNT!!

att det är bra är inte alltid tillräckligt, det är allting runtomkring som har stor betydelse också och som måste klaffa. Och det gör det inte alls,  - only time will tell.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0