:)

igår kom som sagt ulrika , så åt vi grillat med pappa & Linda, sen kom även uffe när han slutade vid 7, så åkte vi till asmundtorp och fixa lite, sen ut till Niklas & Wella och umgicks lite :) sen skjutsade ulrika oss till uffe.

har legat här i min ensamhet hela dagen ( han jobbar ) men nu ska jag bege mig ner i stan in på lärcentrum och fixa lite , sen möta upp lillasyster på knutan & dra till väla.

inatt blir det till att nanna hemma för baby ska jobba till 3 inatt & sova på jobb ( han börjar 6 på morronen ) :o .. haha, så ska försöka fixa klart min psykologi ikväll. eller iaf en del av det. viktor får hjälpa mig :) höhö!

nej nu har jag inte tid att sitta här, klä på mig och ta bussen,

Hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0