,

If you were happy before you met someone, you can be happy after they're gone.

 

Hejhopp :)

lekt med Mia idag :) ♥ wie, längesen! var även på skolan & fixade med papper.. Nu ska jag bara slappa och mysa med min fina lillasyster till en bra film. ( förhoppningsvis är den rolig så den kan muntra upp mig ) är den sorglig stryper jag henne ;) haha.. Jag måste sova denna natten, upp tidigt imorgon och ha muntligt. Jag hatar nätterna, jag hatar den här känslan, jag bara vrider och vänder mig. Synd om min lilla max som försöker sova tätt intill mig ;p haha..♥   Nehejj nog tradat här har inget mer att skriva -.-

 

Godnatt.

 

I really do miss my best friend. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0