Grekland!

Jag har ALLTID velat resa till Grekland, jag har aldrig varit utomlands förutom en gång när jag var typ 10 år och jag & familjen BILADE ner till spanien.. Men nu planerar jag & min fina uffe en tripp utomlands & jag ska äntligen få pröva på det här med att flyga! mihiii :D vet inte ritkigt vart det blir ännu, ska kolla runt lite :) lalala.. :D! im happyyyyy ♥

nu har jag precis suttit och gjort klart 2 arbeten i rehabilitering. Ska snart påbörja mitt 3e men tar en liten paus först som jag gjort mig välförtjänt av :) idag jobbar älskling över enda till kl 22 ikväll, så jag o masse är hemma idag och får lite vettigt gjort :p haha. Vi skulle egentligen nattbadat idag, men njaaa tror vi tar det en annan kväll :)

Igår blev det fotboll på elineberg med hela gänget :) haha, mycket trevligt! dock var jag bara åskådare ;) fotboll är inte riktigt min grej :p innan dess var jag & uffe ute och cyklade bara, cyklade en runda till råå-camping, tänkte bada en sväng. Men ångrade oss :p hehe.

Efter fotbollen gick vi hem och la oss och mös framför en film :) eller 2 filmer rättare sagt ♥

imorgon blir det skola + lärcentrum iaf , sen har jag inga direkta planer just nu.

See Ya!



Min fina uffe.



Möller stretcha lite innan fotbollen xD


Några av pojkarna :)  ( uffe, David & Mini )


Max kollade också fotboll :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0