!"%&(I)==??=(/&%¤#"

helvete vad arg jag är! :( har pluggat som ett djur nu dessa dagar & nu kände jag verkligen att jag kunde andas ut lite , kommit ifatt med allting osv. Så bara idag får jag att min fucking psykologi inte är godkänd, dom kunde itne sagt det långt tidigare? nej kom flera veckor efter. idioter alla lärare är!! så nu har jag en hel kurs ( som dessutom är svår ) efter mig igen :( :( :( vill bara krypa ner och dööö nu.. :@

well well, hade muntligt idag - gick mkt bra. (y) sen kom Hampus en runda och drack kaffe med mig och babbla lite. längesen man såg den lilla sparven. hihi. Han var här drygt en timme, sen satte jag igång med att tvätta och plugga :) , nu väntar jag på Ulrika. Hon ska komma och leka med mig ikväll, ska be henne hjälpa mig med psykologin lite grann :* hihi. Blir grillning med Pappsen & Linda också :) mums.

Jaaa vart blir Linda av, hon har kidnappat min hund & är ute på äventyr.. haha :p

sen ikväll åker jag med Ulrika & Wella in till elineberg och nannar med baby. <3

that's all for today! ;D

Ciao.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0