I'm is always right ;)

Jappjapp! ;D haha.. skämt åsido. Men idag hade jag iaf, lönar sig att skälla på lärarna, först visde det sig att min lärare hade "hjärnsläpp som han sa" när han rättade mina psykologi arbeten, så en del av dom va faktiskt godkända ;) bara ytterst lite jag behöver arbeta med. Sen gick jag till min andra lärare och gnällde på han ang att csn knasat mig. Det visar sig att han gjort fel och ska rätta till allting så jag får mina pengar trots allt!! :D yey, gick ner till 75% den 27e maj, enligt CSN sen vecka 1 efter nyår -.- återbetlaningsskyldig enligt dom. Men icke ;D hihi !! dock blir jag ju utan nu den 25 juni.. men får igen det i nästa månad istället :) melike.

Idag har jag gjort klart massa arbeten i medicinks grund som jag hade efter mig. snart är det ut världen iaf! känns som det börjar gå på rätt håll igen med skolan :) men nu har jag huvudvärk så nu tänker jag inte plugga mer idag. imorgon blir det in till stan på förmiddagen & fixa lite med bank, upp till skolan en sväng också. lite små tråkiga ärenden bara, ska även sola en runda också - pissväder ute ju så man börjar ju bli blek igen..

Nu ska jag snart ut med min lilla råtta i ösregnet, yeeeeeeeeeey!! ;(
Sen ska jag lägga mig och glo tv och sova tänkte jag :)

Hinna träffa lillasyster imorgon med så hon får sin present någon jävla gång, haha. lit esen är den nu. Men det är ju inte mitt fel ;)

Nej godnatt på er ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0