Midsommar

Ja vad ska man säga? det som verkade bli världens sämsta midsommar visade sig bli väldans rolig ändå :D .. egentligen hade jag settt framemot dom första planerna som var att äta på Sams med gänget. Men då jag & uffe inte är vänner kändes det inte så lockande.. :/  så jag bestämde med viksson :) then it was partyyyy!

Nu är jag hemmis.. Vilat en stund och är HUR pigg som helst igen ( vilket är ovanligt nuförtiden när jag festat dagen innan ) hahah.. så har redan andra planer ikväll igen. Ska slänga mig i duschen nu och fixa mig.. men får se kanske inte åker förrän lite senare ikv dit.

aja, för övrigt så är allt kaos, all of the plans are crushed. the end is disgusting. over and done.

I should just be my own best friend

not fuck myself in the head with stupid men.

Go Go leave..

jappppp så ni förstår säkert vad allt handlar om :(  det blir inte alltid som man tänkt sig.. ♥

tråkigt men sant, men vi är vänner iaf.. :)  iallafall från min sida -.-

Nu ska jag iväg och glömma problemen för en stund ikväll. 8 tåget it is.. Ha en trevlig lördag! :)

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0