Now I cry myself to sleep.

Hejhopp.
vilka sköna dagar det har varit, legat på stranden & stekt 3 dagar i rad nu. Hann även med att träffa Jossebabe igår en runda, alltid lika kul att catcha up allt :) ♥ igår blev det stranden med uffe ( yes vi har bestämt oss to try again..) får väl se hur det går.. Men igår var en mysig dag iallafall på stranden & råå's bassänger. Vetifan dock hur det blir med resan till bulgarien vi hade tänkt göra tillsammans, det har förlorat tjusningen, så som jag såg framemot det, gör jag inte längre,och det har sina anledningar -.- ...många om och men från min sida.. yeye we'll see! :) vill ju gärna resa!! är ju min första resa ;) så i vilket fall som helst på det ena eller andra sättet så tänker jag dra från detta landet. :)
Nu ska jag grilla med pappi ♥ det är allt som händer ikväll, kanske plugga lite också eftersom jag ändå bara är hemma och dör. Imorgon blir det en sväng till skolan, efter det ska jag banne mig hitta på något kul! trött på att va hemma, trött på att göra ingenting om kvällarna. ;p

Crying constantly
Runnin' out the reasons



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0