SOL :)

hääärligt väder har det varit idag, pappa skjutsade mig in innan till uffe. Så promenerade vi ner till stan upp på viskängen & mötte upp alla andra där. Satt och mös i solen ( snygg bonna-bränna har jag nu ) till 3 typ, sen va jag tvungen att dra hem. så uffe följde mig ner till stan och så tog jag bussen. Nu har jag precis kommit ut ur duschen ska börja fixa mig snart..För Rebekah är på stationen i vallåkra kvart i 7 och tills dess ska jag vara klar och hunnit GÅ ner dit ;o stresssss.. haha! sen kommer Niklas och hämtar oss där vid 7 tiden så ska vi grilla och börja småkröka så smått sen drar vi oss in till stan och möter upp Mathilda också :) sen får vi se vart kvällen tar oss! ännu vet vi inte om det blir utgång eller bara hemma-syppe. We'll see! tar det som det kommer :) hihi.

Ha en bra Fredag för det ska jag ha! :D Pusssssssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0