tröttis

gässspp.. nu vill jag krypa ner & det ska jag banne mig göra.. :) blöh tråkigt detta är 3e natten det är ensamt i sängen ( van att alltid nanna med älskling nu ) .. idag är han iväg och festar, jag pallade itne trycket idag sparar mig till imorgon istället ( börjar bli gammal ) hahaha. dom andra nätterna så har jag behövt vara hemma & plugga en jävla massa så har ej varit hos han :(♥

idag blev resan betald så nu är allt klart till att bara åka ;) LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTARRRR!

var på skolan idag för att få papper påskrivna av min lärare, gick väl sådär- han hade inte tid.. så blev bara lite tradande med viktor sen hem igen, lr hem o hem upp till uffes jobb först en snabbis. Hemma gjorde jag klart mina psykologi arbeten (y) 3 stycken.. sen åkte jag iväg med farmor till råå. Banken-apoteket sen storhandla vi :) tog några timmar som vanligt för hon är INTE snabb..

När jag kom hem hann jag typ bara äta innan Linda drog iväg mig på solning :p then hem till mamma och sydde upp min långkjol o lite sånt :)

NUUUU är jag tröttis!

busy day.. så GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0