wtf..

vilka psykobrudar det finns.. Läste nyss ett patetiskt mejl från en på Fb - HAHAH.. psykoooooooo!

Wellwell,  jobbig natttt! usch usch. sov hemma hos baby, han somnade gott - medans jag låg & glodde film, skitsorglig och ångestframkallande :o !! somnade nog inte förrän ty 5 tiden -.- suck.. haha!
Sen upp i förmiddes, blev hämtade av Ulrika så drog vi ner i stan och käkade frukost - bagels! mums. Senhade vi en del ärende att få gjort, dels upp till min skola och skrika på min lärare. Dock hade han inte tid för mig så vi bestämde tid imorgon istället. fucking idiot. örk..
Sen lulla vi runder på söderpunkten lite till, och sen drog vi till willys & Öb och handla mat :) sen tog jag bussen hem så gick jag & pappa en långrunda med hundarna. Sen har jag bara städat. Nu ska jag gå in till Mats snart och boka min & älsklings resa! :D wie.

imorgon blir det skola, sen leka med Josefin! ♥ ska bla dra runt henne på massa ärenden ;) typ som upp på polishuset -.- och så.. :)

På fredag är det midsommar, ryktas att det blir långbord på sams bar med hela gänget & äta midsommar mat osv dricka lite sen vidare hem till Rasta lr michelle & Matte :) kan säkert bli trevligt.

åhhh jag vill så gääääärna flytta hemifrån nunununu!! till hösten ska jag börja leta lägenhet så smått i think. För då ska jag även söka jobb, pallar ej jobba nu samtidigt som skolan. Fucking skola hatar den.. stress stress stress..

Nej ha det bra fuckers!

ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0