Cindy = städerska? ^.-

hej o hå.. Har varit flitig och städat heeeela dagen hos farmor & farfar (y) ett jääävla jobb då dom har renoverat undervåningen, så jävla massa damm o skit överallt! helt slut nu, och är ändå inte färdig ska dit imorgon och göra det sista rycket.. wuhoo! -.-  sen har jag även ett annat städjobb på G, flyttstädning. goa pengar iallafall, håller ju på att spara som fan nu. Till vad är min/vår lilla hemlighet ;) hihi! men jag läääääängtar så förbaskat. haha.Nu ikväll ska jag försöka få ett arbete klart, så jag e färdig med en kurs. Sen är det DH ikväll, sen sova tidigt så jag kommer upp imorgon. Hade det inte varit så kallt hade jag velat ut & gå en långpromenad. Älskar att vara ute & gå, dock ska man ha hund med sig, annars suger det :P haha.. ska börja träna nu, eftersom jag har så svårt för att gå upp i vikt.. Så för att få större rumpa + lår, så har jag fått tipset att börja träna. så nu jääävlar! xD va ett tag sen jag rörde på mig , hahaha.. Baby ska banne mig inte få slippa undan nejnej han ska börja med mig ;) mohaha. Nej nu ska jag ta ett ryck här hemma och slita mig från datorn!

If a bitch ever steals my man, there's no better revenge than letting her keep him.
Real men can't be stolen unless he wants to.

Ciao!


My baby! ♥


Vicky :)


Tessi ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0