Helt slut!

OJ vad trött jag var imorse, Josse det håller inte att hålla mig vaken så sent när jag ska upp tidigt! haha.. Men jag tvingade mig upp till slut och åkte in på skolan och gjorde mitt prov, så jag blev godkänd i två arbeten! (y) efter provet satt jag och pratade lite med minni & sofie en stund innan jag drog och solade på miatorp :) Efetr solningen drog jag hem till ulrika så körde vi till Emelie. Så gick vi till jordbo dalen med Lilla Jordan och matade några tråkiga mätta ankor som inte åt bröd ?! haha. Lekte lite på lekplatsen, hängde knäveck och gungade o lite så, hihi. Sen promenerade vi ner till stan därifrån, snackade lite skit o lite så :) hur skönt som helst. sen tog jag bussen hem och nu sitter jag här, ska snart börja städa och tvätta :) ikväll blir det bara massa plugg fram tills det är greys anatomy! :D Ledig imorgon igen. sen är det fredag ;D wuhoo! Nej nu ska jag slänga in en tvätt och faktiskt vila lite på soffan, tar på krafterna att leka på lekplatsen ;) hahaha.

Ciao!

Jag & Josefin för något/några år sen? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0