Kärlek.

mmmm, massssa kärlek till min fina pojkvän som ligger och sover så sött bakom mig! ♥ jag älskar dig.

det är skönt att inte vara bakis idag iallafall :) I Fredags blev det fest med tjejerna, mötte upp Bekkah på ramlösa tog tåget till klippan mot Tessie, Jojo kom också. Sen även Tilda, satt där och drack o jag och tess försökte göra ve oss xD hahah. sen Kom fredrik och hämtade oss så drog vi hem till han, sen vid 1-2 tiden drog vi till stan, crom först sen Lila. Sen försökte Tess få med mig till kvidinge på efterfest, men nja jag stannade i Hbg och drog på efterfest hos chrille istället. :) sen gick jag & uffe & riki hem till riki på morgonen xD höhö senare drog jag o baby hem och hela lördagen blev det bara softande.
Tack för Fredagen tjejer, det var awesome! ♥
bilder kommer

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0