Massa Plugg :)

Oj vad jag har fått gjort en massa plugg nu , känner mig så stolt över mig själv. Det går så mycket enklare nu när jag kommit in i det hela! idag var jag på vårdcentralen lämnade prover, dock ska jag dit imorgon igen. mindre kul. Får se om jag orkar pallra mig hela vägen dit igen, ska även hinna med att dra hem till Mia en dag i veckan och Ulrika, sen hinna ta en shopping runda med Rebekah imorgon eller på fredag, har fullt upp.. haha. Blev ju ingen penicillin , så på fredag kör jag o my girls på en rejäl utgång för en gångs skull ;) jag, tess och Bekkah! ♥
Nu är baby iväg och fixar sina ärenden i stan, så jag ska passa på att åka hem till farmor&farfar och äta god middag, hihi :) även hinna måla lite hemma hos dom kanske. Får se vad jag orkar :)

mmmm, såg nyss på reklamen att snart börjar DH igen xD + Greys anatomy! yeee.

btw, så hatar jag dig. Håll dig borta från mig :) Gå&Dö eller något.

Ska pysa, hörs senare eller något!
puss på er!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hi,hi,hi..gå o dö eller något,du är för rolig!

Har följt din blogg ett tag o du är bara bäst!

2011-03-02 @ 18:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0