ONT

Idag drog jag mig till skolan igen, medans baby låg kvar hemma och sov. gottegris är han..
tom när jag kom hem vid halv 6 tiden hade han fortf ej gått upp ;o haha.. då hade jag hunnit med att hälsa på både farmor&farfar OCH mamma :) Sen lagade pappa god middag till oss: kyckling,ris och currysås, MUMS! hihi..
efter det har jag pluggat som satan, fått gjort 2 arbeten (y)så jävla bra är jag.
Så nu ska jag krypa ner till min sjukling och kolla på film och bara mysa, imorgon blir det upp tidigt och dra till doktorn :( har så ont så det är sjuuuuukt! :'/  skitsynd om mig. Hoppas bara på att det inte blir penicillin för då kan de ju ej bli mina planer i helgen :(

aja nog tradat, HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0