To cold for you to keep her, To hot for you to leave her!

Feel the adrenaline moving under my skin,
It's an addiction such an eruption.
Sound is my remedy, feeding me energy,
Music is all I need.
Baby I just wanna dance, and I dont really care.

woopwopp idag blev det skolan en sväng ;) blev dock inte långvarig där. HEHE, sen åkte jag hem och hem till farmor&farfar och käkade och så :) myspys. Idag ska jag sova hemma, längesen nu haha. Denna veckan har inte blivit något vettigt gjort alls xD igår låg jag i sängen och kved hela dagen hade en jäääääävla mensvärk, så det blev inget klippan för min del xD tar det imorgon istället ;p Kanske ta tag i lite med pluggandet idag? mjaa jag får se :) imorgon blir det stan med Bekkah, inom bibblan o lite så. Måste låna böcker for school -.-  sen kanske slösa pengar på en hårförlängning? hm, beslutsångest därja xD för övrigt så har jag inte särskilt intressant liv just nu hahah.. Men I'm happyyyy :) . Vill komma ifatt med skolan nu bara så jag kan ta mig timmar att jobba så det blir mer pengar (y) .. Känner att jag inte tar på mig ngt jobb medans jag ligger så efter, blir för mycket. Som tur är har jag världens goaste vänner som hjälper mig komma ifatt lite. wääääh, nej nu har jag inte mycket mer vettigt och säga här inte. Slängde iväg min gamla dator till min morbror så snart får jag tillbaka alla mina gamla bilder, yey!

nickelback - burn it to the ground! ♥ yeeah!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0