Torsdag.

sjukligt trött idag med! vad är det med mig ?! skönt o va ledig idag iallafall :) inte gjort så mycket, legat och glott film tills Linda kom hem, då gick vi en runda med vicky :) ska fixa med tvätten nu , sen ikväll ska jag hem till baby, imorgon blir det skolan 9-halv 12 sen möter baby mig vid skolan, så ska vi softa i stan tills han ska på möte, sen väla o slösa lite pengar ;) hihi. Vet inte riktigt vad som händer ännu, kanske det blir malmö denna helgen eller blir det till nästa helg med tessie och några andra från ludvika :) får se när det blir. Annars no plans for the weekend xD nej nu ska jag läsa lite till mitt prov imorgon :)

byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0