10 maj

Helgen som var har varit helt okej :) i lördags blev det fest först hos silvio, sen på viskängen sedan hos möller, sen hamnade jag och baby hos silvio igen under natten innan vi begav oss hem och nannade hemma hos honom. söndagen kände jag mig mer död än levande, så låg bara i sängen heeeeela dagen exakt, va uppe och åt lite då o då bara xD haha..

Sen igår va jag med uffe hela dagen, först gick vi en långrunda i jordbodalen med max, sen gick vi hem och packa med oss vatten och lite annat, sen cyklade vi till råå-strand med max också, satt där och mös, jag badade fötterna för att max skulle få badat lite :) svinkallt verkligen! hahaha.. När vi kom hem på kvällen låg max död efter all den motionen ;) hihiii. så la jag och baby oss och kollade film bara,  underbar dag ♥

Nu är klockan 06.20 och jag undrar vadfan jag gör vaken ?!
Kan verkligen aldrig somna om när han sticker till jobb kl 6.. haha jobbigt läge, så nu sitter jag här och väntar på att kl ska bli 9 så ska jag ner i stan och träffa min lärare.. efter det ska jag hem och hämta min dator och lite annat, sen hem till lilla ulrika och plugga tillsammans med henne :)
Fucking skola, hatar den! helt fucked up.. har aldrig varit med om ngt sämre, lärararna pratar inte med varandra , så i en kurs som jag är GODKÄND i påstår min mentor jag INTE är det och har sagt det till fucking CSN, medans läraren som jag HAR i själva ämnet har sagt till mig flera ggr att jag är godkänd sen länge, och inte har den kursen efter mig. GÅ & DÖÖÖÖ. så jääävla sur är jag.
det bara fuckar alla mina planer nu att jag inte får pengar denna månaden troligtvis.. är så jävla sne så det finns inte :(  drf ska jag ner och skälla lite på han nu kl 9 och reda upp allting!

bjuder på några bilder sen vår dag igår ! ♥

Max

Max & Baby cyklar , hahaha sjukt kul när Max itne gör som uffe vill ;)

MYS !

Jag Älskar Dig ♥

Söte.

that's all folks!

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0